Sunday, November 26, 2006


خدایی که از چشات شناختم، تو اشکام غرق شد!
یادم نیست کی یا کجا،شاید یه جایی وسط پست قبلیم!
هی!.. چی در گوشم پچ پچ میکنی؟
مومن نبودم ،از بی ارادگیم بود؟ شاید!!
اما تو که بودی، دیدی من چه طور از پلکان تردید بالا میرفتم،همین نگاه معصوم تو بود که یهو پرتم کرد به قعر یقین!ایکاش چشات میذاشتن،میذاشتن تا ته پله ها بالا میرفتم و تو تنهاییم میمردم!
گناه من چی بود؟
من چرا شک کردم؟
اشکامو کی دید؟
کسی به دادم رسید؟
حتی تو هم چشاتو بستی،فک کردی من نمیبینمت!
فقط خاطره دیدار خدا در عمق نگاه معصومت واسم مونده،خدایی که غرق شد!هه....!!
میرم تا تموم خاطراتمو با خدای خودم تو دل سیاهی پلکان تردید قسمت کنم ،
آغوش سرد سکوت، پیکر بی جان پسری رو در خودش جای داده که تنها گناهش این بود:
نمی خواست پاکی نگاه سبزتو ازیاد ببره!

1 comment:

Anonymous said...

in samt ya an soo / farghi nemikonad! / ensan / be sayeye derakht adat mikonad / be atash na ./ ama / an ghadr ha ham ke goman mikoni bad nist / bad nist gahi ham jibhayat pare bashad / pellehaye aseman kharash ha ra faramoosh koni / benshini kenare khiyaban va / az pellehaye khodat payin beravi / pelle / pelle / pelle
an ghadr ke mibini / kasani neshaste and / bazi ha gerye mikonand / bazi ha avaz mikhanand va.../ nagahan kasi ra mibini / ke mishenasi ash / ama.../ shayad ham nemishenasi ash / ama...
in labkhande amade bar labanat ra / ta do satre digar bar nadar :
dar behesht gahi
dar jahanam hamishe
be khoda miresi .